marrimarizol-mlp

Direktlänk till inlägg 16 mars 2012

Student 2012!

Av Marizol Einarsson - 16 mars 2012 01:02

Hejsan! iår tar ju jag studenten, som jag har kämpat dessa sista 3 år! Fy F*n!

men nu är det snart över, även om jag kanske måste plugga upp visa betyg senare på komvux är det skönt att ha skolgången klar!


Fick iallafall min studentmössa och champagne glas i onsdags den 14/3 och ville bara dela med mig av en bild på de vackra sakerna! :D


Här kommer spambilder på allt jag fick hem!

Mössan, glaset och min programpin då jag går livsmedel! :D

             

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marizol Einarsson - 5 mars 2014 02:10

Hej allihoppa som har läst denna blogg!Jag har vart upptagen med flytt och allt som hänt i livet. Sen har jag väl glömt att blogga bara, har mest läst era bloggar! :DMen nu har jag iaf gjort en ny blogg som jag ska försöka uppdatera så mycket som möj...

Av Marizol Einarsson - 4 februari 2013 15:53

Hej, Nu har jag gjort en Länk Avdelning med MLP Bloggare, Har redan några jag vet om och läser som jag har tagit med, Så kolla om du står med och om du inte gör det skriv ett gästboksinlägg till mig och säg: Shout Out!Så skriver jag till dig också! ^...

Av Marizol Einarsson - 1 februari 2013 14:40


Jag håller på att dö av längtan efter mina ponys: Baby BowTie, Gusty, AppleJack och Daisy!Hoppas de kan ramla ner i brevlådan idag! :D   (Bild Av Säljaren!) ...

Av Marizol Einarsson - 31 januari 2013 17:04

Nu har jag haft en lite av en "deppig" period och inte gjort några inlägg här, men nu är jag ganska glad och på pony hugget! :DDet är ju så att på Julafton så fick jag 2 Ponys av min mamma! G1or, Daffodil och Baby Brother Sweet Celebration, Hade ju h...

Av Marizol Einarsson - 3 september 2012 16:54

Hallå, Jag har ju glömt att visa min första custom någonsin! :DDen är mycket dammig i färgen dock, mina kattungar gillar inte privatliv.... Men här kommer hon. Min kossa mu! :DHår kommer hon få när jag får pengar nog att köpa ^_^         ...

Presentation


Just nu:
G1: 17
G2: 1
G3: 4
G3.5: 1
G4: 5
G4 Blindbags: 4
McDonalds Ponys: 6
Customs: 2

Totalt: 22
(räknar ej med blindbags eller Mcdonald ponys)

Pågående Köp: 2

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

MLP Bloggare

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards