marrimarizol-mlp

Alla inlägg under september 2012

Av Marizol Einarsson - 3 september 2012 16:54

Hallå, Jag har ju glömt att visa min första custom någonsin! :D
Den är mycket dammig i färgen dock, mina kattungar gillar inte privatliv....



Men här kommer hon. Min kossa mu! :D
Hår kommer hon få när jag får pengar nog att köpa ^_^
         

Av Marizol Einarsson - 1 september 2012 13:39

Min katt Ängel som är en blandras mellan perser, ragdoll och norsk skogskatt, men ser ut som en renrasig norsk skogskatt i utseende. Hon älskar mina hästar. Även kattungarna jag har gör det, om inte jag vaknar tar de dem i håret och går iväg så jag går upp D:


Iaf så har jag en söt video på Ängel uppe på Youtube, Titta vettja! :)


http://www.youtube.com/watch?v=9WrJ1jppl4s

Av Marizol Einarsson - 1 september 2012 12:53

Jag hade lovat mig själv att aldrig börja samla på blindbagsen av den nya serien MLP-FIM. Jag gillar serien, och har några av ponysarna som är playful ponys. Men blindbagsen kändes så små och ej värt pengarna.


En dag fick jag brors kort att handla en cola för till honom. Köpte en present till mig själv då, en blindbag med nummer 06. Det blev en FLuttershy! Jag vart glad! :D


Igår satt jag och en vän + min lilla syster i ca 20 min och försökte knäcka koder på blindbags på ett Coop Forum. Vad töntiga vi kände oss! Min vän fick Apple Jack Special Edition, jag hade tagit en med samma nummer men råkade tydligen se fel och fick 13 istället för 18. Det blev en glittrig Twilight Sparkle (bättre än en random påhittad). Mina andra påsar då jag hade köpt 3, Eller rättare sagt min syster, hon köpte 3 till mig och 1 till sig själv.
Mina andra två inhöll Pinkie Pie Special Edition och en Rarity Speicial Edition, Yay! Nu är jag väl fast så att säga. VIll ha de mane och de man ser i serien, inga randoms.


En bild på mina blindbags och vännens Apple Jack. Systers blindbag kom inte med på bilden, glömde den.


 

                        Min fråga till er är. Har ni börjat eller fastnat för G4 Blindbags än? ;)

 

Presentation


Just nu:
G1: 17
G2: 1
G3: 4
G3.5: 1
G4: 5
G4 Blindbags: 4
McDonalds Ponys: 6
Customs: 2

Totalt: 22
(räknar ej med blindbags eller Mcdonald ponys)

Pågående Köp: 2

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

MLP Bloggare

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards