marrimarizol-mlp

Direktlänk till inlägg 31 januari 2013

Julafton ponys!

Av Marizol Einarsson - 31 januari 2013 17:04

Nu har jag haft en lite av en "deppig" period och inte gjort några inlägg här, men nu är jag ganska glad och på pony hugget! :D
Det är ju så att på Julafton så fick jag 2 Ponys av min mamma! G1or, Daffodil och Baby Brother Sweet Celebration, Hade ju hittat systern på en loppis så mamma tyckte brodern behövdes haha! :D


Sedan fick mamma en pony av mig. En Alternate Birthflower Lilly Of The Valley, Mamma älskar liljor och denna ponyn var födelsedags månaden Maj, Varav min mammas mamma Var född i Maj och hetter Maj. Så jag ville ge den till mamma som julklapp, Fick sedan reda på att den var värderad runt 1500 kr, haha lite + sådär när man köper den för 100 kr ^_^


Nu igår fick jag hem en Big Brother Salty, Han var riktigt fin faktiskt! hans man var klippt, så Mohawk Salty är det för nu haha! :D
Väntar även en Baby Bowtie och ett pack av 3 G1a ponys en Gusty, en AppleJack och en till Alternate Birthflower Pony och denna gång Daisy (April) Längtar efter alla 4 så mycket <3





   

 

 
 
Allis (Fizzy)

Allis (Fizzy)

3 februari 2013 22:21

Roligt att se att du är tillbaks :) Lily of the Valley är lite av en drömpony för mig, liljekonvaljer är ju så fina, men eftersom den är så dyr så har jag inte haft några förhoppningar på den.

http://fizzy-mlp.blogspot.se

Marizol Einarsson

4 februari 2013 15:34

Ja det är kul att hålla på igen ^^
Ja hon var så fin och att man fick henne för 100kr var verkligen jätte kul! Nu denna vecka kommer jag förhoppningsvis få hem Daisy från det settet! Men om jag behåller den är jag osäker om, kommer kanske sälja den och spara pengarna för min resa till Skottland ^_^

 
Nightflies

Nightflies

6 mars 2013 19:48

Ahh va avis jag blir! Att du hittat dem så billigt sån himla tur ju! Men så kul stort Grattis! :D

http://www.nightflies.webblogg.se/nightflies

Marizol Einarsson

5 mars 2014 02:09

Sorry jag inte svarat! Har vart upptagen med flytt och allt i livet :D

Har gjort en ny blogg nu på engelska istället som jag ska försöka vara mer aktiv på! :)
Du får gärna kolla på den istället :)

http://marizolmylittleponylife.blogspot.se/

Men som svar på din kommentar: Jag var ÖVERLYCKLIG, när jag hitta dessa ponys! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marizol Einarsson - 5 mars 2014 02:10

Hej allihoppa som har läst denna blogg!Jag har vart upptagen med flytt och allt som hänt i livet. Sen har jag väl glömt att blogga bara, har mest läst era bloggar! :DMen nu har jag iaf gjort en ny blogg som jag ska försöka uppdatera så mycket som möj...

Av Marizol Einarsson - 4 februari 2013 15:53

Hej, Nu har jag gjort en Länk Avdelning med MLP Bloggare, Har redan några jag vet om och läser som jag har tagit med, Så kolla om du står med och om du inte gör det skriv ett gästboksinlägg till mig och säg: Shout Out!Så skriver jag till dig också! ^...

Av Marizol Einarsson - 1 februari 2013 14:40


Jag håller på att dö av längtan efter mina ponys: Baby BowTie, Gusty, AppleJack och Daisy!Hoppas de kan ramla ner i brevlådan idag! :D   (Bild Av Säljaren!) ...

Av Marizol Einarsson - 3 september 2012 16:54

Hallå, Jag har ju glömt att visa min första custom någonsin! :DDen är mycket dammig i färgen dock, mina kattungar gillar inte privatliv.... Men här kommer hon. Min kossa mu! :DHår kommer hon få när jag får pengar nog att köpa ^_^         ...

Av Marizol Einarsson - 1 september 2012 13:39

Min katt Ängel som är en blandras mellan perser, ragdoll och norsk skogskatt, men ser ut som en renrasig norsk skogskatt i utseende. Hon älskar mina hästar. Även kattungarna jag har gör det, om inte jag vaknar tar de dem i håret och går iväg så jag g...

Presentation


Just nu:
G1: 17
G2: 1
G3: 4
G3.5: 1
G4: 5
G4 Blindbags: 4
McDonalds Ponys: 6
Customs: 2

Totalt: 22
(räknar ej med blindbags eller Mcdonald ponys)

Pågående Köp: 2

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

MLP Bloggare

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards